05 серпня 2014
Юристи Чернігівського громадського комітету захисту прав людини безкоштовно надають повний спектр юридичної підтримки для внутрішньо переміщених осіб в Чернігівській області, а саме: юридичні консультації, допомогу в оформленні документів, представництво інтересів в суді.
Основні питання, по яким надається юридична допомога:
соціальні права і гарантії внутрішньо переміщених осіб;
визнання фактів смерті, народження, реєстрації;
поновлення втрачених документів;
питання звільнення з підприємств в зоні проведення ООС;
спадкові питання внутрішньо переміщених осіб;
реєстрація внутрішньо переміщених осіб;
права та обов`язки внутрішньо переміщених осіб;
порядок надання адресної допомоги переміщеним особам.
Контакти приймальні: м. Чернігів, вул. Гонча 57, 14000,
телефон «гарячої лінії»: (0462) 612-532; 063-959-35-34.
Проект «Захист прав, зменшення ризиків та посилення гуманітарного реагування ВПО та постраждалим від конфлікту в Україні» реалізується Данською Радою у справах біженців / Данською Групою з розмінування у партнерстві з Чернігівським громадським комітетом захисту прав людини за фінансової підтримки Відділу надання допомоги при надзвичайних ситуаціях (OFDA) Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
За внутрішньо переміщеними особами зберігаються права людини і громадянина, передбачені законодавством. Переміщена особа за місцем переселення разом з паспортом повинна мати довідку про взяття на облік, що видається відповідно до Порядку, затвердженого постановою КМУ від 1.10.2014 року №509 «Про облік внутрішньо переміщених осіб».
У внутрішньо переміщених осіб є додаткові права, серед яких:
Обов’язки внутрішньо переміщених осіб після отримання довідки:
Юристи Чернігівського громадського комітету захисту прав людини безкоштовно надають повний спектр юридичної підтримки для внутрішньо переміщених осіб в Чернігівській та Сумській областях.
У рамках проекту вимушених переселенців з окупованих територій та зони бойових дій, інформують через ЗМІ про їхні законні права, засоби правового захисту та доступність юридичних послуг.
Кваліфіковані юристи надають всебічну безоплатну юридичну та консультаційну підтримку, адвокатську допомогу, в тому числі в національних й міжнародних судових інстанціях, зокрема через:
- юридичні консультації;
- допомогу в оформленні документів ;
- представництво інтересів в суді.
Основні питання, по яким надається юридична допомога:
- соціальні права і гарантії внутрішньо переміщених осіб;
- визнання фактів смерті, народження, реєстрації;
- поновлення втрачених документів;
- питання звільнення з підприємств в зоні проведення АТО;
- спадкові питання внутрішньо переміщених осіб;
- реєстрація внутрішньо переміщених осіб;
- права та обов`язки внутрішньо переміщених осіб;
- порядок надання адресної допомоги переміщеним особам.
Контакти приймальні: м.Чернігів, вул.Гонча 57, 14000, телефон «гарячої лінії»: (0462) 612-532; 063-959-35-34.
Проект «Захист прав, зниження ризиків та посилення гуманітарної допомоги ВПО та населенню, постраждалим внаслідок конфлікту в Україні» впроваджується Данською радою у справах біженців за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
Кабінет Міністрів на своєму засіданні 31.05.2017 р. вніс зміни до пункту 2 Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
Нові зміни внесені з метою врегулювання питання надання студентам, які здобувають певний освітньо-кваліфікаційний рівень і перемістилися з тимчасово окупованої території України, населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження та населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
Прийняте Урядом рішення сприятиме забезпеченню прав і свобод, передбачених чинним законодавством для внутрішньо переміщених осіб вищезазначеної категорії, що сприятиме їх соціальному захисту.
31.05.2017 р. Кабінет Міністрів України вніс зміни до Порядку надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 505, та до Порядку створення, ведення та доступу до відомостей Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2016 р. № 646.
Отже, зазначена допомога буде надаватися особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України, населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, а також особам, житло яких зруйноване або непридатне для проживання внаслідок проведення антитерористичної операції.
У разі наявності житла, яке зруйноване або стало непридатним для проживання внаслідок проведення антитерористичної операції, розташованого в інших регіонах, ніж тимчасово окупована територія України, населені пункти, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, додається копія відповідного акта технічного стану.
Також нагадаємо, що відповідно до п. 6 Порядку надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 505, грошова допомога не призначається у разі коли: будь-хто із членів має у власності житлове приміщення/частину житлового приміщення, що розташоване в інших регіонах, ніж тимчасово окупованої території України, населені пункти, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та населені пункти, що розташовані на лінії зіткнення, крім житлових приміщень, які непридатні для проживання, що підтверджується відповідним актом технічного стану; та будь-хто з членів сім’ї має на депозитному рахунку кошти у сумі, що перевищує 10-кратного розміру прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.
Безоплатна правова допомога вимушеним переселенцям
В Україні впроваджується масштабний проект, спрямований на сприяння правовому захисту громадян, вимушених залишити окуповані та небезпечні території.
Програма впроваджується Представництвом Данської Ради у справах біженців в Україні за підтримки Відділу надання допомоги при надзвичайних ситуаціях Агентства США з міжнародного розвитку (OFDA/USAID) в 15 областях нашої держави. Партнер проекту в Чернігівській області — Чернігівський громадський комітет захисту прав людини.
В рамках проекту вимушених переселенців з окупованих територій та зони бойових дій інформують через ЗМІ про їхні законні права, засоби правового захисту і доступність юридичних послуг. Кваліфіковані юристи надають всебічну безоплатну юридичну та консультаційну підтримку, адвокатську допомогу, в тому числі у національних і міжнародних судових інстанціях, з правових питань щодо статусу внутрішньо переміщених осіб, отримання соціальних гарантій та пільг, працевлаштування, переоформлення прав власності та документів, компенсацій за пошкоджене або втрачене внаслідок бойових дій майно тощо.
Для отримання безоплатної правової допомоги та іншої інформації щодо свого статусу вимушені переселенці, які перебувають на території Чернігівської області, можуть звертатися до Чернігівського громадського комітету захисту прав людини за адресою: вул.Гонча (Горького) 57, м.Чернігів, 14000, телефон «гарячої лінії»: (0462) 612-532.
З 1 серпня Міністерство соціальної політики України в тестовому режимі запустило Єдиний реєстр внутрішньо переміщених осіб. До цього він обмежувався регіональними форматами: кожен окремий орган соціального захисту адміністративно-територіальної одиниці мав свій реєстр. Працювали вони автономно, що унеможливлювало уявлення про загальну картину щодо кількості переселенців, їх місця знаходження, реального стану виплат тощо.
Єдиний реєстр ВПО призначений для інтерактивної електронної взаємодії Міністерства соціальної політики, органів соціального захисту в областях з громадянами, волонтерами, організаціями з питань, що пов’язані з вирішенням проблем внутрішньо переміщених осіб в Україні.
Ця система має підвищити якість та доступність послуг із соціальних виплат для переселенців за рахунок надання громадянам в електронному вигляді істотної персональної інформації щодо складу та обсягів належних та наданих послуг.
– Єдина інформаційна база даних дає можливість електронного обліку всіх внутрішньо переміщених осіб, – зазначив Міністр соціальної політики України Андрій Рева. – Вона забезпечить обмін інформацією між відповідними структурами: Державною прикордонною службою, органами Пенсійного фонду, Службою безпеки України та іншими для того, щоб мати повну інформацію про кожного переселенця. Міністр також переконаний, що такий облік зробить процеси переміщення осіб більш контрольованими та зменшить можливість зловживань щодо отримання соціальних виплат.
До речі, у Чернігівській області наразі органами соціального захисту населення обліковано понад 9 тисяч 900 внутрішньо переміщених осіб (це 6 тисяч 750 сімей).
Майже 1150 громадянам надано допомогу щодо продовження виплат державних соціальних допомог за місцем тимчасового проживання.
За щомісячною адресною допомогою для покриття витрат на проживання, у тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, звернулось 6 тисяч родин переселенців. Ці потреби профінансовано більш ніж на 23 мільйони гривень. Надають матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань внутрішньо переміщених осіб і за рахунок місцевих бюджетів.
Крім того, налагоджено співпрацю органів влади з громадськими організаціями, у тому числі й міжнародними. Так, зокрема, допомагають вимушеним переселенцям Чернігівське об’єднання Спілки Самаритян України, Міжнародна організація з міграції в області та інші.
Кабінетом Міністрів України 8 червня 2016 року прийнято постанови № 352 „Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014р. № 509” та № 365 „Деякі питання здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам”.
З метою запровадження єдиних підходів щодо виконання вищезазначених рішень Уряду та відповідно до пункту 4 протокольного рішення від 16 червня 2016 р. за результатами селекторної наради під головуванням Віце-прем’єр - міністра П. Розенка щодо організації роботи з питань соціального захисту внутрішньо переміщених осіб, Міністерством соціальної політики надає роз’яснення з найбільш актуальних питань, які надходять з регіонів.
Про терміни дії довідок внутрішньо переміщених осіб
Довідки, що були видані внутрішньо переміщеним особам з 13 січня 2016 року (включно) є дійсними та діють безстроково незважаючи на відсутність відповідної відмітки ДМС, крім довідок, дію яких було скасовано з підстав передбачених статтею 12 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» (далі - Закон), а також довідок, в яких адресою місця проживання внутрішньо переміщеної особи вказано адресу місцезнаходження органу державної влади, органу місцевого самоврядування, юридичної особи публічного права, її підрозділу, будь-якого іншого приміщення, за якою внутрішньо переміщена особа фактично не проживає.
Довідки, що були видані внутрішньо переміщеним особам до 13 січня 2016 року, і які були дійсними на момент набрання чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо посилення гарантій дотримання прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», то такі довідки також є чинними та діють безстроково, крім довідок, дію яких було скасовано з підстав передбачених статтею 12 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» (далі - Закон), а також довідок, в яких адресою місця проживання внутрішньо переміщеної особи вказано адресу місцезнаходження органу державної влади, органу місцевого самоврядування, юридичної особи публічного права, її підрозділу, будь-якого іншого приміщення, за якою внутрішньо переміщена особа фактично не проживає.
Довідки, в яких адресою місця проживання вказано адресу місцезнаходження органу державної влади, органу місцевого самоврядування, юридичної особи публічного права, її підрозділу, будь-якого іншого приміщення, за якою внутрішньо переміщена особа фактично не проживає, діють до 20 липня 2016 року.
З метою уникнення випадків припинення виплат внутрішньо переміщеним особам після 20 липня 2016 року такі особи мають поінформувати структурний підрозділ з питань соціального захисту населення про своє фактичне місце проживання і до 20 липня 2016 року отримати нову довідку внутрішньо переміщеної особи.
Про отримання окремої довідки на дітей у разі якщо інформацію про дитину було внесено до довідки одного з батьків
Окремі довідки на дітей видаються внутрішньо переміщеним особам лише за потреби у разі звернення одного з батьків або законного представника дитини. При цьому довідка того з батьків, до якої було включено інформацію про дитину підлягає заміні з видачею нової довідки без включення до неї інформації про дітей.
Відомості про батьків до довідки дитини не вносяться.
Щодо продовження здійснення соціальних виплат (у т.ч. пенсій) за довідками, що були дійсними на дату набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України № 352 (11.06.2016).
Виплати, які станом на 11 червня 2016 року проводилися за дійсними довідками, продовжуються. В термін до 14 грудня 2016 року структурний підрозділ з питань соціального захисту населення проводить обстеження місця фактичного проживання внутрішньо переміщеної особи, про що складається акт обстеження матеріально-побутових умов сім’ї за формою, встановленою Мінсоцполітики.
Наступне обстеження проводиться протягом шести місяців з дати складання попереднього акту.
Про порядок відновлення соціальних виплат (у т.ч. пенсій) за довідками, що втратили чинність або були скасовані відповідно до статті 12 Закону до набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України № 352 (11.06.2016).
Відновлення соціальних виплат за довідками, що були скасовані відповідно до статті 12 Закону здійснюється після видачі нової довідки відповідно до Порядку призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.06.2016 № 365.
У випадках, коли скасування довідки з підстав, визначених у статті 12 Закону, відбулося до набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 08.06.2016 № 365 (14.06.2016 р.), норма щодо повторного призначення соціальних виплат лише через шість місяців не застосовується.
Виплати таким особам відновлюються з дати звернення особи до органу, що здійснює відповідні соціальні виплати.
Відновлення соціальних виплат (в тому числі пенсій) за довідками, які були чинними станом на 13.01.2016 року, але у яких була відсутня відмітка ДМС, здійснюється відповідно до Порядку призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.06.2016 № 365 за рішенням Комісії з дня припинення виплати.
Відповідно до Постанови КМУ № 505 від 01.10.2014 року «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг» та п.3 вищезазначеного Порядку передбачено призначення грошової допомоги на наступний шестимісячний строк. При цьому, уповноважений представник сім'ї подає до уповноваженого органу або установи уповноваженого банку (у випадку, передбаченого п. 5 цього Порядку) заяву, в якій повідомляє про відсутність змін, що впливають на призначення грошової допомоги, а також пред’являє довідки всіх членів сім'ї про взяття на облік осіб, які переміщуються, строк дії яких продовжено на наступний період.
Враховуючи вищевикладене, у разі звернення уповноваженого представника сім'ї після закінчення другого шестимісячного терміну отримання допомоги виплата щомісячної адресної допомоги продовжується на наступний період.
За більш детальнішою інформацією звертатись за телефонами гарячої лінії: 4-21-34 та 4-19-56.
Відповідно до Постанови КМУ № 505 від 01.10.2014 року «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг» зі змінами від 31.03.2015 року № 212 продовжено виплату грошової допомоги переміщеним особам на проживання на наступний шестимісячний строк на підставі поданої уповноваженим представником сім'ї заяви, в якій повідомляється про відсутність змін, що впливають на призначення грошової допомоги, а також за наявності довідок всіх членів сім'ї про взяття на облік осіб, які переміщуються, строк дії яких продовжено на наступний період.
За більш детальнішою інформацією звертатись за телефонами гарячої лінії: 4-19-56 та 4-21-34.
Постанова Кабінету Міністрів України від 31 березня 2015 року №212«Про внесення змін до Порядку надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг»
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 505 «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення анти терористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг» запроваджено щомісячну адресну допомогу переселенцям для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.
Грошова допомога надається громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, які постійно проживають на території України і переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, а також стоять на обліку в органах соціального захисту населення.
Призначення та виплату грошової допомоги здійснюють органи соціального захисту населення за фактичним місцем проживання (перебування) за заявою уповноваженого представника сім'ї.
Грошова допомога призначається з дня звернення та виплачується терміном не більше ніж шість місяців.
Грошова допомога надається у таких розмірах:
- для непрацездатних осіб (пенсіонери, інваліди, діти) — 884 гривні на одну особу (члена сім'ї);
- для працездатних осіб — 442 гривні на одну особу (члена сім'ї).
Загальна сума допомоги на сім'ю розраховується як сума розмірів допомоги на кожного члена сім'ї та не може перевищувати 2 400 гривень.
Перелік документів для призначення грошової допомоги:
- заява;
- копія свідоцтва про одруження;
- копії свідоцтв про народження дітей;
- письмова згода довільної форми про виплату грошової допомоги уповноваженому представнику сім'ї від інших членів сім'ї;
- згода на обробку персональних даних.
Грошова допомога перераховується органом соціального захисту населення на рахунок в установі уповноваженого банку.
ВАЖЛИВО
Особам працездатного віку допомога призначається на два місяці. Для одержання допомоги у встановлених розмірах на наступний період особи працездатного віку мають працевлаштуватися, в тому числі за сприянням державної служби зайнятості.
Якщо працездатний член сім'ї протягом двох місяців не працевлаштувався, або перебуває у трудових відносинах з роботодавцями на тимчасово окупованій території України чи в районах проведення антитерористичної операції і фактично не працює, розмір допомоги для цих осіб на наступні два місяці зменшується на 50 відсотків, а на наступний період - припиняється.
Tелефони гарячої лінії: 4-19-56 та 4-21-34
Для отримання всіх видів державної соціальної підтримки, зокрема пенсії, допомоги слід звертатися до найближчої установи соціального захисту населення за місцем фактичного проживання (перебування).
Державна підтримка пенсіонерів
- переведення пенсії за місцем фактичного проживання (перебування);
- первинне призначення пенсії;
- перерахунок пенсії.
Куди звертатися: до органу Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання (перебування).
Основні документи, які необхідно мати при собі:
- паспорт;
- посвідчення отримувача пенсії (за наявності);
- довідка про присвоєння ідентифі¬каційного коду (за наявності).
Державна підтримка в працевлаштуванні
- пошук відповідної роботи - тим¬часової та постійної;
- надання інформації та консультації у сфері занятості;
- можливість участі в громадських оплачуваних роботах;
- професійна підготовка, перепідго¬товка і підвищення кваліфікації;
- отримання статусу безробітного.
Куди звертатися: до центру зайня¬тості за місцем фактичного прожи¬вання (перебування).
Основні документи, які необхідно мати при собі:
- паспорт;
- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності);
- трудова книжка (за наявності);
- документи про освіту (за наявності).
Державна підтримка сімей із дітьми
Переведення допомоги за місцем фактичного проживання (перебуван¬ня) або первинне призначення:
- допомога при народженні (усиновленні) дитини;
- допомога одиноким матерям;
- допомога опікунам і піклувальникам;
- допомога дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства;
- допомога малозабезпеченим сім'ям;
- тимчасова допомога на дітей, один із батьків яких ухиляється від сплати аліментів;
- супровід сімей із дітьми, які потре¬бують допомоги;
- надання юридичної, психологічної та соціальної допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, опікунам, піклувальни¬кам, прийомним батькам і батькам-вихователям.
Куди звертатися: до органу соці¬ального захисту населення, служб у справах дітей, центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді за місцем фактичного проживання (пе-ребування).
Основні документи, які необхідно мати при собі:
- паспорт;
- свідоцтво про народження дитини;
- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності).
Державна підтримка громадян похилого віку, інвалідів
- стаціонарний догляд (для громадян похилогo віку, інвалідів І, II груп, які за станом здоров'я мають потребу в сторонньому догляді, побутовому обслуговуванні, медичній допомозі);
- догляд вдома (для громадян по¬хилого віку, інвалідів, які не здатні до самообслуговування і потребують по¬стійної сторонньої допомоги);
- натуральна допомога (одяг, взуття, предмети першої необхідності).
Куди звертатися: до територіально¬го центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) або до органу соціального захисту насе¬лення за місцем фактичного прожи¬вання (перебування).
Основні документи, які необхідно мати при собі:
- паспорт;
- медична довідка про необхідність постійної сторонньої допомоги (за наявності).
E-mail:[email protected]
Адреса: вул.Незалежності, 3, смт Козелець, 17000
Телефон/факс: (246) 4-18-74
телефон «гарячої лінії»: 4-20-07
Прийом громадян з понеділка по п’ятницю з 08-00 до 17-00
Адреса: вул.Соборності, 27 смт Козелець, 17000
Телефон: «гарячої лінії» 4-21-34
Адреса: вул.Соборності, 27 смт.Козелець, 17000
Телефон: 2-12-01
Адреса: вул.Соборності, 27 смт Козелець, 17000
Телефон: 4-18-82
Для вирішення питань, пов’язаних із тимчасовим перебуванням, слід звертатися за телефоном урядової гарячої лінії (безкоштовно цілодобово): 0800507309;
або до Міжвідомчого координаційного штабу з питань, пов'язаних із соціальним забезпеченням громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції, за телефонами: 101, (044) 247-30-02, (044) 247-32-92
Адреса штабу: м. Київ, вул. Гончара, 55A
Інформація про наявність вільних місць для розміщення:migrants.gov.ua
Для переведення пенсії за новим місцем проживання на сьогодняшній день до нашого управління звернулось з Донецької та Луганської областей 169 пенсіонерів.
Щоб вирішити питання виплати пенсіїї за межами тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції пенсіонерові треба особисто звернутися в управління Пенсійного фонду України за місцем фактичного перебування (проживання), подати заяву про запит пенсійної справи й довідку про взяття на облік як тимчасово переміщеної особи, яку видає управління соцзахисту відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 р. №509.
Особи, яких уже взято на облік в управлінні Пенсійного фонду за новим місцем проживання, до 31 грудня цього року мають отримати в органі соціального захисту довідку відповідно до постанови КМУ №509.У такому разі пенсійні виплати їм здійснюватимуть без перерв і в наступні місяці.
Кабінетом Міністрів України прийнято постанови від 01 жовтня 2014 року №509 "Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції", якою затверджено Порядок оформлення і видачі довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції (далі - Порядок) та передбачено створення та ведення Єдиної інформаційної бази даних про взятих на облік таких осіб (далі - База даних).
Довідка є документом, який видається громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, які постійно проживають на території України і переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції (далі - особа, яка переміщується).
Для отримання довідки повнолітня особа, яка переміщується, звертається особисто або через законного представника із заявою про взяття на облік до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у м.Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад (далі - уповноважені органи).
Форма заяви, буде затверджена наказом Мінсоцполітики
У день подання заяви уповноваженим органом безоплатно видається довідка, підписується посадовою особою уповноваженого органу та затверджується печаткою.
Постановою Кабінету Міністрів України від від 05 листопада 2014 року №637 "Про здійснення соціальних виплат особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції" встановлено призначення та продовження виплати пенсій (щомісячного довічного грошового утримання), довічних державних стипендій, усіх видів соціальної допомоги та компенсацій, матеріального забезпечення, надання соціальних послуг за рахунок коштів державного бюджету та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, здійснюються за місцем перебування таких осіб на обліку, що підтверджується довідкою, виданою згідно з Порядком оформлення і видачі довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. №509
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.14 №509 «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення анти терористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг» запроваджено щомісячну адресну допомогу переселенцям для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.
1. Кому надається грошова допомога Грошова допомога надається громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, які постійно проживають на території України і переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, а також стоять на обліку в органах соціального захисту населення.
2. Хто призначає і виплачує грошову допомогу Призначення та виплату грошової допомоги здійснюють органи соціального захисту населення за фактичним місцем проживання (перебування) за заявою уповноваженого представника сім’ї.
3. На який термін надається грошова допомога Грошова допомога призначається з дня звернення та виплачується терміном не більше ніж шість місяців.
4. У якому розмірі надається грошова допомога
- для непрацездатних осіб (пенсіонери, інваліди, діти) — 884 гривні на одну особу (члена сім’ї);
- для працездатних осіб — 442 гривні на одну особу (члена сім’ї).
Загальна сума допомоги на сім’ю розраховується як сума розмірів допомоги на кожного члена сім’ї та не може перевищувати 2 400 гривень.
5. Перелік документів для призначення грошової допомоги:
- заява;
- копії свідоцтв про народження дітей;
- письмова згода довільної форми про виплату грошової допомоги уповноваженому представнику сім’ї від інших членів сім’ї;
- згода на обробку персональних даних.
6. Яким чином виплачується грошова допомога Грошова допомога перераховується органом соціального захисту населення на рахунок в установі уповноваженого банку.
ВАЖЛИВО
Особам працездатного віку допомога призначається на два місяці. Для одержання допомоги у встановлених розмірах на наступний період особи працездатного віку мають працевлаштуватися, в тому числі за сприянням державної служби зайнятості.
Якщо працездатний член сім’ї протягом двох місяців не працевлаштувався, або перебуває у трудових відносинах з роботодавцями на тимчасово окупованій території України чи в районах проведення антитерористичної операції і фактично не працює, розмір допомоги для цих осіб на наступні два місяці зменшується на 50 відсотків, а на наступний період – припиняється.
Просимо громадян, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції звернутись до управління соціального захисту населення Козелецької РДА щодо отримання довідок про взяття на облік тел. 4-15-80
За більш детальнішою інформацією звертайтесь до відділу адресних соціальних виплат управління соціального захисту населення районної державної адміністрації кабінет №105; тел. 4-21-34; 4-19-56
З метою реалізації постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 №535 «Про затвердження Порядку використання коштів, що надійшли від фізичних та юридичних осіб для надання одноразової грошової допомоги постраждалим особам та особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та району проведення антитерористичної операції» Мінсоцполітики відкрито рахунки для зарахування коштів від фізичних та юридичних осіб для надання одноразової допомоги постраждалим особам та особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України аба району проведення антитерористичної операції, які перебувають у складних життєвих обставинах:
1. Для зарахування коштів в національній валюті (гривні):
2. Для зарахування коштів в євро та доларах США:
Вам обов'язково допоможуть у:
• пошуку підходящої роботи – тимчасової і постійної;
• отриманні інформації та консультацій щодо сприяння зайнятості;
• участі в громадських оплачуваних роботах;
• професійній підготовці, перепідготовці і підвищенні кваліфікації, зокрема з видачею ваучера для вікової категорії «45+»;
• отриманні статусу безробітного.
Якщо Ви шукаєте роботу, зверніться до найближчого центру зайнятості.
У державній службі зайнятості єдина база вакансій для всієї України.
Усі вакансії – у вільному доступі.
Реєстрація в центрі зайнятості проводиться незалежно від зареєстрованого місця Вашого проживання або перебування.
Для реєстрації слід мати:
• паспорт громадянина України (або інший документ, що посвідчує особу);
• облікову картку платника податків;
• трудову книжку;
• документи про освіту;
• військовий квиток (у разі потреби).
Звертаємо Вашу увагу, що наявність документів і реєстрація в центрах зайнятості необов'язкова для отримання:
- інформації про вакансії, навчальні заклади, підприємства, установи, організації, з якими співпрацює служба зайнятості;
- консультацій з питань законодавства та інших питань;
- рекомендацій щодо вибору/зміни професії або навчальних закладів;
- консультацій щодо працевлаштування, у тому числі на тимчасові роботи.
У найближчому центрі зайнятості Вам запропонують послуги з професійної орієнтації.
Наші спеціалісти:
- ознайомлять Вас із законодавством у сфері праці та зайнятості;
- поінформують про Ваші права при пошуку роботи;
- допоможуть у виборі професії;
- нададуть рекомендації щодо можливостей професійного навчання за сприяння державної служби зайнятості.
Державна служба зайнятості всі послуги надає БЕЗКОШТОВНО.
Будь ласка, за більш детальною інформацією звертайтеся до будь-якого зручно розташованого для Вас центру зайнятості.
Скористайтеся безкоштовними сервісами державної служби зайнятості:
офіційний веб-сайт:Державної служби зайнятості
Інтернет-портал "ТРУД"
Детальна інформація на сайті Київського міського центру зайнятості
Відповідно до діючих на сьогоднішній день нормативних актів реєстрацію нерухомості, яка розташована в межах території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, здійснюють реєстраційні служби Херсонської та Запорізької областей.
Що ж стосується реєстрації нерухомості на території Луганської та Донецької областей, то з відповідними заявами можна звертатися як до реєстраційних служб Луганської та Донецької областей при наявності такої можливості, так і до реєстраційних служб Харківської, Полтавської, Дніпропетровської, Запорізької, Житомирської, Сумської та Чернігівської областей.
Взагалі ж у випадку виникнення будь-яких питань щодо реєстрації нерухомості можна звертатися до державних реєстраторів, які зобов’язані надавати заявникам необхідну роз’яснювальну, інформаційну та консультативну допомогу.
Також отримати телефонну консультацію з приводу реєстрації нерухомості можна у спеціалістів реєстраційної служби Козелецького районного управління юстиції у Чернігівській області за телефоном 4-14-90.