Козелецька РДА
      Анонси











                                
                                
                                
                                
                                
                                
                                
                                
                                Адміністративні послуги

                                Назад

                                Інформаційні картки адміністративних послуг:
                                
                                
                                
                                
                                
                                
                                
                                
                                
                                
                                
                                
                                
                                
                                
                                
                                
                                
                                
                                
                                
                                
                                
                                Інформація щодо реквізитів банківського рахунку

                                Реквізити банківського рахунку, за якими перераховується плата за надання адміністративної послуги з проставлення апостиля на офіційних документах про державну реєстрацію актів цивільного стану, виданих органами державної реєстрації актів цивільного стану України:

                                Банк отримувача: ГУДКУ у м.Києві;

                                Код банку отримувача: 820019;

                                Одержувач коштів: УК у Дніпровському районі м.Києва;

                                Код отримувача (код за ЄДРПОУ): 38012871;

                                Рахунок отримувача: 31115028733005;

                                Призначення платежу: за проставлення апостиля, код платежу 22012500

                                
                                
                                
                                
                                
                                Інформація щодо порядку проставлення апостилю на офіційних документах, що видаються органами юстиції та судами, також на документах, що оформляються нотаріусами України

                                Відповідний порядок визначений наказом Мін’юсту від 11.11.2015 №2268/5 „Про впорядкування відносин з проставлення апистилю та підготовки документів для їх консульської легалізації”. Наказом також затверджено порядок підготовки нотаріально оформлених документів для їх консульської легалізації.

                                Проставлення апостиля, відмова в його проставленні здійснюється у строк до 2 робочих днів. У разі необхідності (для отримання зразка підпису чи відбитка печатки та/або штампа, а також здійснення перевірки документів про державну реєстрацію актів цивільного стану у випадках відсутності відомостей про них у ДРАЦСГ та/або виникнення сумніву щодо їх достовірності) строк можуть продовжити до 20 робочих днів.

                                З 20.11.2015 року прийом документів з питань проставлення апостилю на офіційних документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах , що оформляються нотаріусами України в Міністерстві юстиції України не проводиться.

                                Прийняття документів здійснюється відділами державної реєстрації актів цивільного стану Бобровицького, Борзнянського, Городянського, Коропського, Корюківського, Талалаївського районних, Ніжинського, Новгород-Сіверського, Прилуцького міськрайонних управлінь юстиції з вівторка по суботу.

                                Прийом документів відділом державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області здійснюється з понеділка по п’ятницю.

                                Проставлення апостиля здійснюється за заявою будь-якої особи, яка подає відповідний документ, шляхом її особистого звернення до територіальних органів Міністерства юстиції України або надіслання заяви про проставлення апостиля поштовим зв”язком до Міністерства юстиції України чи його територіальних органів.

                                За надання послуг з проставлення апостиля на офіційних документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України і призначених для використання на території інших держав установлена плата для:

                                - громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства – 3 неоподатковані мінімуми доходів громадян;

                                - юридичних осіб – 5 неоподаткованих мінімумів доходів громадян.

                                Від унесення плати звільняються інваліди 1-ої і 2-ої груп, інваліди Великої Вітчизняної війни, громадяни, які належать до першої категорії потерпілих унаслідок Чорнобильської катастрофи, та діти-сироти у разі проставлення апостиля на документах, що стосуються безпосередньо цих громадян.

                                                  
                                
                                
                                       
                                
                                
                                
                                «Реєстрація факту народження дитини поза закладом охорони здоров’я»

                                Зустрічаються випадки народження дитини поза закладом охорони здоров’я. Причини можуть бути різні: передчасні пологи, надзвичайні ситуації, що не дозволяють породіллі дістатися до лікарні, або ж заплановані домашні пологи.

                                Як свідчить статистика, щорічно відділами державної реєстрації актів цивільного стану реєструється в середньому понад 500 тисяч народжень дітей, з яких близько 900 народжуються поза закладом охорони здоров’я. У зв’язку з цим виникла необхідність на законодавчому рівні врегулювати порядок реєстрації народження дитини, які народжуються без надання медичної допомоги.

                                Так, Верховною Радою України були внесені зміни до Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», який регулює відносини, пов’язані з проведенням державної реєстрації народження дитини. Як зазначає законодавець, це сприятиме встановленню позасудового механізму підтвердження факту народження та запобіганню випадків шахрайства, викрадення та торгівлі дітьми.

                                Державна реєстрація народження дитини проводиться за письмовою або усною заявою батьків чи одного з них за фактичним місцем її народження або за місцем проживання батьків чи одного з них з одночасним визначенням її походження та присвоєнням їй прізвища, власного імені та по-батькові.

                                Державна реєстрація народження дитини проводиться не пізніше одного місяця з дня її народження, а у разі народження дитини мертвою - не пізніше трьох днів.

                                У разі народження дитини поза лікувальним закладом заклад охорони здоров’я видає «Медичну довідку про перебування дитини під наглядом лікувального закладу» за формою № 103-1/о, за умови проведення обстеження матері та дитини. Якщо таке обстеження не здійснювалось, факт народження дитини підтверджує медична консультаційна комісія. Кабінет Міністрів 9 січня 2013 року затвердив порядок підтвердження факту народження дитини поза закладом охорони здоров’я.

                                Комісія розглядає це питання за письмовою заявою жінки, яка народила дитину, або її чоловіка, родичів чи представника служби у справах дітей.

                                При цьому, крім письмової заяви, не пізніше одного тижня з імовірного дня народження такого малюка слід також подати комісії такі документи: паспорт або інший документ, що посвідчує особу, обмінну карту пологового будинку або відділення чи виписку з медичної карти, також результати аналізів, ультразвукового обстеження, проведених під час вагітності, копію картки виклику «швидкої допомоги». Крім того, слід долучити довідку про генетичну спорідненість між жінкою та дитиною, медичну довідку лікарсько-консультативної комісії про огляд немовляти та довідку про огляд жінки для підтвердження факту нещодавніх пологів.

                                Рішення про підтвердження народження приймається у разі, коли ймовірна дата пологів жінки збігається з вірогідним віком дитини або за наявності довідки про генетичну спорідненість між ними обома. За результатами аналізу документів комісія не пізніше десяти календарних днів від моменту їх отримання приймає рішення про підтвердження або спростування факту народження дитини, складає висновок, а в разі потреби звертається до Головного управління МВС.

                                Після підтвердження комісією факту народження дитини заклад охорони здоров’я, під наглядом якого перебуває немовля, видає заявникові медичну довідку, яка є підставою для проведення державної реєстрації народження дитини в органах державної реєстрації актів цивільного стану.

                                Виключно, у разі неможливості медичною консультаційною комісією відповідного закладу охорони здоров’я встановити факт народження дитини певною жінкою, дане питання буде предметом розгляду суду.

                                Рішення суду приймається в порядку окремого провадження, як встановлення фактів, що мають юридичне значення. Відповідна заява подається до суду за місцем проживання матері дитини, у якій зазначається прохання до суду встановити факт народження дитини для подальшої реєстрації в органах ДРАЦС; причини неможливості отримання документів, які підтверджують факт народження дитини певною жінкою; докази, які підтверджують народження жінкою дитини (покази свідків тощо).

                                Назад



                                14 Травня 2018 10:15
                                10 Травня 2018 09:27
                                04 Травня 2018 12:43
                                19 Квітня 2018 18:06
                                16 Квітня 2018 14:51
                                30 Березня 2018 14:41
                                26 Березня 2018 11:36
                                28 Лютого 2018 16:45
                                12 Грудня 2017 11:10
                                24 Листопада 2017 16:34
                                21 Серпня 2017 15:57

                                Чи задоволені Ви роботою ЦНАП та умовами, створеними для відвідувачів?