Козелецька РДА
      Анонси











                    надання адміністративних послуг

                    Назад

                    Інформація щодо порядку проставлення апостилю на офіційних документах, що видаються органами юстиції та судами, також на документах, що оформляються нотаріусами України

                    Відповідний порядок визначений наказом Мін”юсту від 11.11.2015 №2268/5 „Про впорядкування відносин з проставлення апистилю та підготовки документів для їх консульської легалізації”. Наказом також затверджено порядок підготовки нотаріально оформлених документів для їх консульської легалізації.

                    Проставлення апостиля, відмова в його проставленні здійснюється у строк до 2 робочих днів. У разі необхідності (для отримання зразка підпису чи відбитка печатки та/або штампа, а також здійснення перевірки документів про державну реєстрацію актів цивільного стану у випадках відсутності відомостей про них у ДРАЦСГ та/або виникнення сумніву щодо їх достовірності) строк можуть продовжити до 20 робочих днів.

                    З 20.11.2015 року прийом документів з питань проставлення апостилю на офіційних документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах , що оформляються нотаріусами України в Міністерстві юстиції України не проводиться.

                    Прийняття документів здійснюється відділами державної реєстрації актів цивільного стану Бобровицького, Борзнянського, Городянського, Коропського, Корюківського, Талалаївського районних, Ніжинського, Новгород-Сіверського, Прилуцького міськрайонних управлінь юстиції з вівторка по суботу.

                    Прийом документів відділом державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області здійснюється з понеділка по п”ятницю.

                    Проставлення апостиля здійснюється за заявою будь-якої особи, яка подає відповідний документ, шляхом її особистого звернення до територіальних органів Міністерства юстиції України або надіслання заяви про проставлення апостиля поштовим зв”язком до Міністерства юстиції України чи його територіальних органів.

                    За надання послуг з проставлення апостиля на офіційних документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України і призначених для використання на території інших держав установлена плата для:

                    - громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства – 3 неоподатковані мінімуми доходів громадян;

                    - юридичних осіб – 5 неоподаткованих мінімумів доходів громадян.

                    Від унесення плати звільняються інваліди 1-ої і 2-ої груп, інваліди Великої Вітчизняної війни, громадяни, які належать до першої категорії потерпілих унаслідок Чорнобильської катастрофи, та діти-сироти у разі проставлення апостиля на документах, що стосуються безпосередньо цих громадян.

                                      
                    
                    
                    Інформація щодо реквізитів банківського рахунку

                    Реквізити банківського рахунку, за якими перераховується плата за надання адміністративної послуги з проставлення апостиля на офіційних документах про державну реєстрацію актів цивільного стану, виданих органами державної реєстрації актів цивільного стану України:

                    Банк отримувача: ГУДКУ у м.Києві;

                    Код банку отримувача: 820019;

                    Одержувач коштів: УК у Дніпровському районі м.Києва;

                    Код отримувача (код за ЄДРПОУ): 38012871;

                    Рахунок отримувача: 31115028733005;

                    Призначення платежу: за проставлення апостиля, код платежу 22012500

                    
                    
                    Інформаційні картки адміністративних послуг:

                    Щодо видачі свідоцтва у зв’язку із зміною, доповненням, виправленням і поновленням актових записів цивільного стану

                    Щодо видачі свідоцтва про народження

                    Щодо видачі свідоцтва про шлюб

                    Щодо видачі свідоцтва про смерть

                    Щодо видачі свідоцтва про розірвання шлюбу за взаємною згодою подружжя, яке не має дітей, а також з особами, визнаними в установленому порядку безвісно відсутніми або недієздатними

                    Інформаційна картка на повторне свідоцтво.rtf

                    Інформаційна картка на зміну імені.rtf

                    Щодо видачі свідоцтва про реєстрацію зміни прізвища, імені та по батькові (крім зміни у разі реєстрації шлюбу)

                    
                    
                    «Про основні показники роботи органів державної реєстрації актів цивільного стану Козелецького району за 2012 рік».

                    Державну реєстрацію актів цивільного стану в районі забезпечують відділ державної реєстрації актів цивільного стану, 40 виконавчих комітетів сільських рад, виконавчий комітет Деснянської селищної ради та виконавчий комітет Остерської міської ради.

                    Завданням органів державної реєстрації актів цивільного стану району є дотримання вимог чинного законодавства при проведенні державної реєстрації актів цивільного стану. Відповідно, основним завданням є забезпечення повної, своєчасної і правильної державної реєстрації актів цивільного стану (про народження, шлюб, розірвання шлюбу, смерть, зміну імені) відповідно до чинного законодавства.

                    Протягом 2012 року органами державної реєстрації актів цивільного стану Козелецького району Чернігівської області складено 2 040 актових записів цивільного стану (протягом 2011 року – 2 244 актових записів), з них: Вид актового запису 2012 рік 2011 рік про народження 460 (з них 6 – мертвонароджених); 478 (з них 4 – мертвонароджених); про смерть 1241 (із них 3 дітей у віці до одного року); 1308 (із них 5 дітей у віці до одного року); про шлюб 263 358 про розірвання шлюбу 54 (з них 19 - по рішенню суду); 71 (з них 33 – по рішенню суду); про зміну імені 10 14 поновлених 12 (з них 7 – про народження), 16 (з них 12- про народження)

                    Ця статистика свідчить, що в 2012 році району продовжилася позитивна тенденція до зниження кількості зареєстрованих смертей, тому що в 2011 році було зареєстровано на 67 смертей більше. Водночас, кількість смертей в районі все ще перевищує кількість народжень – смертність переважає народжуваність у 2,5 рази.

                    За 2012 рік по району народилось 229 хлопчиків та 231 дівчинка, у 2011 році відповідно – 253 хлопчика та 225 дівчаток. Наймолодшій матері виповнилось 17 років, а найстаршій – 47 років. Відповідно до статті 135 Сімейного кодексу України у 2012 році було зареєстровано 76 дітей, а у 2011 році – 59 дітей. Найбільш популярними чоловічими іменами, які були зареєстровані органами державної реєстрації актів цивільного стану протягом 2012 року були – Богдан, Артем, Олександр, Максим, Іван, Дмитро, Єгор, Василь, Володимир, крім цих імен в 2011 році були також популярні - Ілля, Данііл, Олексій, Андрій, Владислав. Серед жіночих імен два роки поспіль найбільш популярними є – Аліна, Ангеліна, Анна, Анастасія, Валерія, Вікторія, Єва, Марія, Олександра, Поліна, Софія. Трапляються також дивні та нетрадиційні імені, якими зараз так люблять називати своїх дітей батьки. Серед чоловічих імен трапляються такі як – Марк, Артемій, Константін, Арам, Амін, Дамір. Серед жіночих – Аміна, Аніта, Аріна, Еріка, Євангеліна, Інга, Мілєна, Ніколіна, Наніко. Останнім часом відроджуються давно забуті імена, а саме – Арсен, Дем’ян, Лев, Матвій, Платон, Тимофій, Тихон, Варвара, Віра, Надія, Любов, Ірина, Ксенія, Олеся, Таїсія, Тетяна,Стефанія, Уляна.

                    На виконання вимог статті 144 Сімейного кодексу України посадовими особами органів державної реєстрації актів цивільного стану району протягом 2012 року було складено 5 протоколів про адміністративне правопорушення відповідно до частини другої ст.212-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення(несвоєчасна реєстрація народження).

                    В 2012 році органами державної реєстрації було зареєстровано 263 актових записів про шлюб, у порівнянні з минулим роком кількість зареєстрованих шлюбів зменшилась на 95 актових записів. У відділі державної реєстрації актів цивільного стану за 2012 рік зареєстрували 6 шлюбів громадян України з громадянами країн СНД (Республіки Молдова – 3 шлюби, Російської Федерації - 1 шлюб; Кигизької Республіки – 1 шлюб, Грузії – 1 шлюб). У 2011 році було зареєстровано 2 шлюби громадян України з громадянами країн СНД (Російської Федерації – 1 шлюб, Грузії – 1 шлюб).

                    По віковій категорії наймолодшій нареченій виповнилось 17 років (зниження шлюбного віку за рішенням суду), найстаршій – 77 років, відповідно наймолодшому нареченому – 19 років, а найстаршому – 80 років.

                    Також, на перший погляд, спостерігається тенденція до зменшення кількості розірвань шлюбу, так як протягом 2011 року було зареєстровано на 17 розірвань шлюбу більше. Але кількість розірвань шлюбу збільшилась, тому що крім проведеної державної реєстрації розірвання шлюбу відділом державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Козелецького районного управління юстиції ще було проставлено 136 відміток про розірвання шлюбу в актових записах про шлюб на підставі відповідних рішень судів, які набрали законної сили, і є остаточними документами, що засвідчують факт розірвання шлюбу.

                    Діяльність працівників органів державної реєстрації актів цивільного стану району була спрямована на неухильне дотримання вимог чинного законодавства, своєчасну і правильну державну реєстрацію актів цивільного стану, надання правової допомоги громадянам щодо реалізації їх прав та обов'язків, підвищення кваліфікації працівників органів державної реєстрації актів цивільного стану, забезпечення чіткого обліку та належного зберігання бланків свідоцтв, що видаються державними органами реєстрації актів цивільного стану на підтвердження юридичних фактів в Україні, збереження архівного фонду.

                    Начальник відділу державної
                    реєстрації актів цивільного стану
                    реєстраційної служби Козелецького
                    районного управління юстиції
                    І.М.Пеклуха
                    28.01.2013 р.
                    
                    
                    «Реєстрація факту народження дитини поза закладом охорони здоров’я»

                    Зустрічаються випадки народження дитини поза закладом охорони здоров’я. Причини можуть бути різні: передчасні пологи, надзвичайні ситуації, що не дозволяють породіллі дістатися до лікарні, або ж заплановані домашні пологи.

                    Як свідчить статистика, щорічно відділами державної реєстрації актів цивільного стану реєструється в середньому понад 500 тисяч народжень дітей, з яких близько 900 народжуються поза закладом охорони здоров’я. У зв’язку з цим виникла необхідність на законодавчому рівні врегулювати порядок реєстрації народження дитини, які народжуються без надання медичної допомоги.

                    Так, Верховною Радою України були внесені зміни до Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», який регулює відносини, пов’язані з проведенням державної реєстрації народження дитини. Як зазначає законодавець, це сприятиме встановленню позасудового механізму підтвердження факту народження та запобіганню випадків шахрайства, викрадення та торгівлі дітьми.

                    Державна реєстрація народження дитини проводиться за письмовою або усною заявою батьків чи одного з них за фактичним місцем її народження або за місцем проживання батьків чи одного з них з одночасним визначенням її походження та присвоєнням їй прізвища, власного імені та по-батькові.

                    Державна реєстрація народження дитини проводиться не пізніше одного місяця з дня її народження, а у разі народження дитини мертвою - не пізніше трьох днів.

                    У разі народження дитини поза лікувальним закладом заклад охорони здоров’я видає «Медичну довідку про перебування дитини під наглядом лікувального закладу» за формою № 103-1/о, за умови проведення обстеження матері та дитини. Якщо таке обстеження не здійснювалось, факт народження дитини підтверджує медична консультаційна комісія. Кабінет Міністрів 9 січня 2013 року затвердив порядок підтвердження факту народження дитини поза закладом охорони здоров’я.

                    Комісія розглядає це питання за письмовою заявою жінки, яка народила дитину, або її чоловіка, родичів чи представника служби у справах дітей. При цьому, крім письмової заяви, не пізніше одного тижня з імовірного дня народження такого малюка слід також подати комісії такі документи: паспорт або інший документ, що посвідчує особу, обмінну карту пологового будинку або відділення чи виписку з медичної карти, також результати аналізів, ультразвукового обстеження, проведених під час вагітності, копію картки виклику «швидкої допомоги». Крім того, слід долучити довідку про генетичну спорідненість між жінкою та дитиною, медичну довідку лікарсько-консультативної комісії про огляд немовляти та довідку про огляд жінки для підтвердження факту нещодавніх пологів.

                    Рішення про підтвердження народження приймається у разі, коли ймовірна дата пологів жінки збігається з вірогідним віком дитини або за наявності довідки про генетичну спорідненість між ними обома. За результатами аналізу документів комісія не пізніше десяти календарних днів від моменту їх отримання приймає рішення про підтвердження або спростування факту народження дитини, складає висновок, а в разі потреби звертається до Головного управління МВС.

                    Після підтвердження комісією факту народження дитини заклад охорони здоров’я, під наглядом якого перебуває немовля, видає заявникові медичну довідку, яка є підставою для проведення державної реєстрації народження дитини в органах державної реєстрації актів цивільного стану.

                    Виключно, у разі неможливості медичною консультаційною комісією відповідного закладу охорони здоров’я встановити факт народження дитини певною жінкою, дане питання буде предметом розгляду суду.

                    Рішення суду приймається в порядку окремого провадження, як встановлення фактів, що мають юридичне значення. Відповідна заява подається до суду за місцем проживання матері дитини, у якій зазначається прохання до суду встановити факт народження дитини для подальшої реєстрації в органах ДРАЦС; причини неможливості отримання документів, які підтверджують факт народження дитини певною жінкою; докази, які підтверджують народження жінкою дитини (покази свідків тощо).

                    Начальник відділу державної
                    реєстрації актів цивільного стану
                    реєстраційної служби Козелецького
                    районного управління юстиції
                    І.М.Пеклуха
                    15.02.2013 р.

                    Назад



                    25 Травня 2017 10:35

                    Чи хотіли б ви бачити сторінку Козелецької РДА у соцмережах для участі у прийнятті управлінських рішень органів районної влади?