Козелецька РДА
    Анонси











                                    
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    Зразок звернення

                                    Назад

                                    
                                    
                                    Голові Козелецької районної державної адміністрації
                                    (прізвище, ім’я, по-батькові заявника) (адреса місця проживання заявника, електронна адреса, контактний телефон)
                                    З В Е Р Н Е Н Н Я

                                    (пишеться в довільній формі з викладенням суті порушеного питання, зауваження, пропозиції, прохання, вимоги).

                                    (дата)
                                    (підпис)
                                    
                                    

                                    Згідно Закону України «Про звернення громадян». Під зверненнями громадян розуміють викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

                                    Скарга — це звернення з вимогою про відновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями різних органів влади, організаціями і посадовцями.

                                    Заява — це звернення із проханням про сприяння в реалізації законних прав та інтересів громадян, а також повідомлення про порушення законодавства чи недоліки в роботі органів влади та організацій.

                                    Пропозиція (зауваження) — звернення, у якому висловлюється порада, рекомендація щодо діяльності органів влади та організацій.

                                    Оскільки кожен вид звернення має свій зміст і порядок розгляду, то правильніше кожне своє звернення називати відповідною назвою — або скаргою, або заявою, або пропозицією.

                                    Складаючи звернення:

                                    - починайте його зі слів «Шановний» і закінчуйте «З повагою»;

                                    - в одному зверненні краще торкатися одного питання, якщо питань багато, кілька звернень з кожного окремого питання;

                                    - спочатку викладіть стисло зміст та історію вирішення Вашої проблеми із посиланнями на відповідність Ваших вимог законодавчим актам або, навпаки, на суперечність їм організації, на яку Ви скаржитеся;

                                    - в кінці текст звернення повинен мати чіткі вимоги-побажання, а не розмиті «просимо розібратися»;

                                    - у ідеалі обсяг звернення не має перевищувати однієї сторінки стандартного А4 формату;

                                    - після тексту самого звернення слід написати слово «Додатки» і письмово(та до звернення) копії рішень, що оскаржуються, і копії відповідей інших установ, до Ви вже раніше зверталися зі свого питання, а також кількість їхніх сторінок

                                    (листів).

                                    Звернення має бути обов'язково підписаним Вами із вказівкою Вашого прізвища, імені, по батькові, містити дані про Ваше місце проживання, а також дату. Без цих відомостей звернення визнається анонімним і обов'язковому розгляду не підлягає.

                                    У будь-якому випадку Ви повинні скласти свої звернення у кількості не менше, ніж 2-а примірники — один примірник відправиться до адресата, а другий, з відміткою про реєстрацію-вручення, залишиться у Вас на руках.

                                    Є два основні способи подання документації.

                                    Перший — реєстрація в канцелярії установи, до якої Ви віддаєте два примірники своєї заяви. Прийняття, розгляд та реєстрація звернень громадян у всіх організаціях повинні проводиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.1997р. №348.

                                    Одна заява залишається в канцелярії (або приймальні, або у особи, відповідальної за приймання заяв), а на іншому працівник канцелярії повинен вказати дату надходження документа, поставити свій підпис, зазначити прізвище та ініціали і поставити штамп із вхідним номером. Після цього Ви можете забрати свій примірник. Не забудьте до того ж запитати номер телефону, за яким Ви зможете дізнатися, кому Ваш лист скеровано для розгляду.

                                    Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому ухваленню і розгляду.

                                    Інший варіант надсилання кореспонденції — рекомендованим листом з отриманням повідомлення про вручення.

                                    
                                          
                                          
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    

                                    Назад



                                    21 Вересня 2017 09:47
                                    20 Вересня 2017 12:34
                                    19 Вересня 2017 14:35
                                    22 Серпня 2017 15:24
                                    21 Серпня 2017 15:57
                                    16 Серпня 2017 12:43
                                    25 Липня 2017 14:47
                                    29 Червня 2017 10:16
                                    27 Червня 2017 16:05

                                    Чи задоволені Ви роботою ЦНАП та умовами, створеними для відвідувачів?