Козелецька РДА
Анонси











                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян

                              Назад

                              
                              
                              2017 рік
                              
                              
                              Інформація про розгляд звернень громадян, що надійшли до Козелецької районної державної адміністрації за І півріччя 2017 року
                              
                              

                              З метою забезпечення вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 р. №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” районною державною адміністрацією проводиться робота, спрямована на створення необхідних умов щодо реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення, оперативне вирішення порушених у них проблем, усунення причин, що породжують скарги.

                              Для забезпечення відкритості та прозорості в роботі органів державної виконавчої влади підтримується постійна взаємодія із засобами масової інформації. Зокрема щоденно працює «гаряча» телефонна лінія голови районної державної адміністрації. За звітний період від жителів району було прийнято 20 дзвінків з питань невиплати соціальної допомоги, ремонту доріг, функціонування лікарні, бібліотеки та автостанції, облаштування дитячого майданчика, незаконного будівництва, телефонного зв’язку та ін.

                              При районному управлінні юстиції функціонує громадська приймальня, яка здійснює надання правової допомоги населенню району.

                              Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 05.09.2000 року №359 зі змінами від 03.02.2014 року при районній державній адміністрації створена та діє міжвідомча координаційно-методична рада з правової освіти населення.

                              На шпальтах газети «Новини Придесення» друкуються консультаційно-методичні матеріали правової тематики, які готуються організаціями та службами району.

                              При районній державній адміністрації також діє електронна приймальня, інформацію про яку висвітлено на офіційному сайті в розділі «звернення громадян».

                              Згідно з планом роботи районної державної адміністрації питання про стан роботи зі зверненнями громадян розглядається щоквартально на засіданнях колегії при голові районної державної адміністрації та щотижнево на апаратних нарадах.

                              Протягом І півріччя 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 217 письмових пропозицій, заяв та скарг від громадян, що на 105 звернень менше, ніж за відповідний період 2016 року.

                              За звітний період до керівництва районної державної адміністрації звернулось 23 громадян. Серед звернень, що надійшли до районної державної адміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України „Про звернення громадян" 100% складають заяви чи клопотання.

                              Протягом І півріччя 2017 року із загальної кількості звернень:

                              - 39,2% вирішено позитивно;

                              - 51,1% надано роз’яснення;

                              - 4,8% переслано (ст. 7 Закону);

                              - 4,9% не підлягають розгляду (ст.8 і 17 Закону).

                              Аналіз звернень громадян за категоріями авторів показав, що лише 10,1% від усіх звернень складають звернення від громадян, які мають передбачені законодавством пільги, а саме:

                              - діти війни та ветерани праці (3,2%);

                              - одинока мати (1,8%);

                              - інваліди І, II та ІІІ груп (1,4%);

                              - інваліди війни (1,4%);

                              - особи, потерпілі внаслідок Чорнобильської катастрофи (0,5%);

                              - члени багатодітних сімей (0,5%);

                              - учасник ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС (0,5%).

                              За соціальним станом авторів звернень надійшло від:

                              - пенсіонерів – 37, що складає 17,1% від загальної кількості звернень;

                              - робітник – 21 (9,7%)

                              - безробітний – 9 (4,1%);

                              - працівник бюджетної сфери – 7 (3,2%);

                              - підприємець – 1 (0,5%).

                              Колективних звернень за І півріччя 2017 року надійшло 6, стосувались вони питань визначення ступеню аварійності будинку, розпаювання земель, взаємовідносин батьків з учителями, придбання шкільних парт, виплати заробітної плати, ремонту дороги.

                              86,6% письмових звернень надійшло до райдержадміністрації від органів влади вищого рівня, зокрема:

                              - з урядової гарячої телефонної лінії – 162 ( 240 за І півріччя 2016р.);

                              - з обласної державної адміністрації – 12 (12 за І півріччя 2016р.);

                              - з Адміністрації Президента України – 7 (8 за І півріччя 2016р.);

                              - з «гарячої»лінії голови обласної державної адміністрації – 5 (0 за І півріччя 2016р.);

                              - з Кабінету Міністрів України – 2 (4 за І півріччя 2016р.);

                              Зокрема, кількість звернень, висловлених під час проведення урядової «гарячої» лінії, що вирішені позитивно становить 76 (35,0%). Так, наприклад:

                              1) за зверненням громадян Дмитрієв Д.В., Мішкур Н.М., Кожедуб Н.І., Бовша О.М., Соколов О.М., Шевченко В.М., Слісаренко С.М., Кравченко І.М., Горбач О.Г., Шкарупа Г.Д., Чернишова Н.П., Трухан О.А. та багатьох інших призначено субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива;

                              2) за зверненням громадянки Завацької Любові Леонідівни, жительки сел.Козелець вул.Комсомольська б.80Б кв.4, призначено та виплачено допомогу при народженні дитини;

                              3) за зверненням громадянки Майстренко Катерини Омелянівни, жительки с.Привітне вул.Мічуріна б.2 надано матеріальну допомогу на лікування в розмірі 500грн.;

                              4) за зверненням громадянки Малої Наталії Іванівни, жительки вул.Василя Порика, б.18 кв.55 м.Київ видано додаток до атестату, замість втраченого;

                              5) за зверненнями громадян Сіра А.А., Романенко Ю.В. та ін. проведено виплату соціальної допомоги одинокої матері;

                              6) за зверненням громадянина Шило Олександра Анатолійовича, жителя вул.8Березня б.60 м.Остер, проведено виплату заробітної плати працівникам Остерської гімназії та Остерської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Збанацького;

                              7) громадянам Чєлован Т.М., Самойленко Г.М., Мількіна Т.М. надано якісні роз’яснення з порушених ними у зверненні питань;

                              8) за зверненням громадянина Радченко В.С. жителя м.Новгород-Сіверський вул.Воздвиженська б.4Г кв.6 проведено виплату орендної плати за землю;

                              9) за зверненнями громадян Безлюдної А.О. та Барана Р.В. призначено та виплачено допомогу малозабезпеченої сім’ї;

                              10) за зверненням громадянки Попової М.П. жительки сел..Десна вул.Рибалка б.3А кв.13 було направлено аварійну бригаду Козелецької дільниці Ніжинського відділення ПАТ «Чернігівгаз» та відремонтовано газові прилади та ін.Загалом у зверненнях було порушено 217 різних питань, переважно щодо питань соціального захисту (призначення субсидій, допомоги малозабезпеченій родині, виплати коштів та ін.), комунального господарства (ремонт доріг), власності на землю (виплата орендної плати, отримання земельної ділянки у власність), діяльності медзакладів, медустанов, транспорту та зв’язку, виплати заробітної плати та ін.

                              У І півріччі 2017 року питому вагу із загальної кількості звернень становили питання соціального захисту (57,1%). В основному це питання отримання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, призначення допомоги як малозабезпеченій родині, одинокій матері, надання матеріальної допомоги та ін. Найбільше таких питань порушувалося у зверненнях мешканців сел.Козелець, сел.Десна, м.Остер, с.Любечанинів, с.Красилівка, с.Кіпті та іногородні.

                              На другому місці за актуальністю питання праці і заробітної плати (7,4% від загальної кількості). Переважна більшість питань стосувались сприяння у виплаті заробітної плати, видачі довідок про заробітну плату, неналежних умов праці. Найбільше таких питань порушувалося у зверненнях мешканців с.Чемер, с.Омелянів, с.Бобруйки, м.Остер.

                              Однаково важливими за актуальністю виявилися питання аграрної політики та комунального господарства (по 5,5%). Питаннями, що турбують громадян є отримання коштів за здачу в оренду земельних паїв, встановлення прав власності, нарахування земельного податку, розпаювання земель, ремонту доріг, визначення ступеню аварійності будинку. Найчастіше такі питання порушували мешканці с.Надинівка, с.Бобруйки, с.Любечанинів, с.Тарасів, с.Прогрес та ін.

                              Питання охорони здоров’я склали 4,6% від загальної кількості. Переважна більшість питань стосувались сприяння у проведенні операції, продажу ліків, діяльності медзакладів, отримання безкоштовних ліків та ін. Найбільше таких питань порушувалося у зверненнях мешканців сел.Козелець, сел.Десна, м.Остер.

                              Дещо менш важливими виявилися питання освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності, інтелектуальної власності (3,7%). Звернення стосувались діяльності закладів освіти та ін. Такі звернення надходили від мешканців сел.Козелець, сел.Десна, м.Остер.

                              Наступними за актуальністю виявилися житлові питання (3,2%). Звернення стосувались питання поліпшення житлових умов, переведення на пільгову чергу по отриманню житла, та ін. Такі звернення надходили від мешканців сел.Козелець та ін.

                              Однаково важливими виявилися питання сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, спорту та екології та природних ресурсів (по 2,8%). Звернення стосувались питання викрадення дітей та встановлення їх місцезнаходження, ліквідації сміттєзвалища, укріплення берегу річки , крадіжки лісопродукції та ін. Такі звернення надходили від мешканців м.Остер, іногородніх та анонімно.

                              1,4% склали питання транспорту і зв’язку, які стосувались автобусного сполучення та притягнення до відповідальності водія автобусу. Такі питання порушували жителі с.Соколівка, сел.Козелець та іногородні.

                              По 2 звернення (по 0,9%) склали питання культури, культурної спадщини, туризму та інформаційної політики, діяльності ЗМІ. Стосувались вони питань відвідування концертів у районному будинку культури, відкриття кінотеатру, книговидавництва, забезпечення літературою навчальних закладів та ін. Такі питання порушували мешканці сел.Козелець, іногородні та анонімно.

                              По одному зверненню надійшло з питань забезпечення дотримання законності, охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, діяльності місцевого самоврядування.

                              Повторних звернень за звітний період надійшло 5. Основною підставою їх подання була незгода авторів з прийнятими рішеннями та незнання Закону України «Про звернення громадян» в частині визначення термінів на розгляд звернення.

                              Варто зазначити, що під особливою увагою перебувають пропозиції, заяви і скарги учасників АТО, членів сімей загиблих військовослужбовців.

                              Так, за звітний період до районної державної адміністрації надійшло 4 такі звернення, 3 з яких було вирішено позитивно (75%). А саме:

                              1) громадянці Севастьян (Яжук) О.В. жительці вул.Молодіжна б.3 кв.65 сел.Десна надано інформацію про суму коштів, внесених за понаднормову площу при купівлі квартири;

                              2) громадянам Лесько О.А. жителю сел..Десна вул.Молодіжна б.1 кв.39 та Золотавіну С.С. жителю с.Тарасів вул.Пролетарська б.12 проведено виплату грошової допомоги до 5 травня.

                              Упродовж звітного періоду більшість відділів та підрозділів районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування оперативно опрацьовували звернення громадян та, в межах своєї компетенції, вживали заходів щодо вирішення порушених у них питань.

                              Стан роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації аналізується щоквартально, готуються доповідні записки, які розглядаються на засіданнях виконкомів, колегій, семінарах, нарадах та надсилаються до облдержадміністрації, виконкомів міської, селищних та сільських рад, відділів та управлінь райдержадміністрації для аналізу та вжиття заходів по усуненню недоліків у роботі. Звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування мають важливе значення у забезпеченні постійного зв'язку між державою та громадянином, оскільки вирішення життєво важливих проблем окремої людини є вирішенням проблем суспільства в цілому, а реалізація конституційних прав і свобод людини та громадянина є процесом побудови демократичної, соціальної, правової держави.

                              
                              
                              
                              
                              
                              2016 рік
                              
                              

                              Звіт за 2016 рік

                              Звіт за 9 місяців 2016 року

                              Звіт за І півріччя 2016 року

                              Звіт за І квартал 2016 року

                              
                              
                              2015 рік
                              
                              

                              Звіт за 2015 рік

                              Звіт за 9 місяців 2015 року

                              Звіт за І півріччя 2015 року

                              Звіт за І квартал 2015 року

                              
                              
                              2014 рік
                              
                              

                              Звіт за 2014 рік

                              Звіт за 9 місяців 2014 року

                              Звіт за І півріччя 2014 року

                              Звіт за І квартал 2014 року

                              
                              
                              2013 рік
                              
                              

                              Звіт за 2013 рік

                              Звіт за 9 місяців 2013 року

                              Звіт за І півріччя 2013 року

                              Звіт за I квартал 2013 року

                              
                              
                              2012 рік
                              
                              

                              Звіт за 2012 рік

                              Звіт за І квартал 2012 року

                              Назад



                              25 Липня 2017 14:47
                              19 Липня 2017 10:11
                              10 Липня 2017 16:14
                              29 Червня 2017 10:16
                              27 Червня 2017 16:05