24 червня 2020

Триває проєкт “Медіапідтримка малого та середнього бізнесу"

 

2 червня фінансовий портал "Мінфін" запустив проєкт "Медіапідтримка малого і середнього бізнесу". За цим проєктом Minfin.com.ua опублікує 30 історій про те, як невеликий бізнес переживає кризу. Матеріал перебуватиме на головній сторінці сайту один день, потім опуститься нижче новинною стрічкою. 

 

Мета проєкту:

 

  1. - допомогти перспективним українським компаніям залишатися у медіаполі якомога довше. Проєкт триватиме протягом півроку, тому власники бізнесу зможуть привернути увагу аудиторії і після закінчення "коронакризи".

     

  2. - обмінятися досвідом. У рамках проєкту підприємці зможуть розповісти зацікавленій аудиторії про свій досвід роботи під час карантину. Це допоможе іншим бізнесам вчитися на ваших помилках і дізнатися, як досягти успіху.

     

Правила участі

 

До проєкту запрошують українські компанії, які мають штат до 50 співробітників та зареєстровані і ведуть діяльність на території країни.

 

Особливу увагу приділять підприємцям, які:

 

  • - не склали руки і зберегли в цей складний кризовий час більшість співробітників, або продовжували отримувати прибуток;

     

  • швидко навчилися працювати в нових умовах;

     

  • після карантину будуть використовувати кризовий досвід і хочуть поділитися своїми спостереженнями з аудиторією.

 

Кількість учасників обмежена: редакція може розмістити матеріали тільки про 30-х підприємців.

 

Редакція безкоштовно розмістить публікації про учасників на головній сторінці сайту.

 

Про організатора

 

Minfin.com.ua – сайт про фінанси та інвестиції. Публікує новини та аналітичні огляди про курси валют, ставки по депозитах і кредитах, а також висвітлює події в фінансовому секторі.

 

У квітні 2020 року "Мінфін" увійшов у топ-25 українських сайтів за охопленням аудиторії від Kantar CMeter.