Козелецька РДА
      Анонси












                                
                                
                                
                                
                                
                                
                                
                                

                                Назад

                                ДФС запровадила новий сервіс для платників ПДВ

                                Під час зустрічі було відзначено вклад української громади у розвиток Іспанії, також було обговорено питання забезпечення прав та культурно-освітніх потреб понад 100-тисячної української громади, яка проживає в Іспанії.

                                За інформацією Державної фіскальної служби України, для платників податку на додану вартість запроваджено новий електронний сервіс – візуалізація повної інформації щодо податкової накладної з урахуванням всіх зареєстрованих до неї розрахунків коригування кількісних і вартісних показників.

                                Новий сервіс створений з метою недопущення платниками податку помилок при складанні розрахунків коригування до податкової накладної.

                                Доступ до інформації надано в приватній частині (особистий кабінет) Електронного кабінету у розділі «ЄРПН». За заданими параметрами пошуку податкової накладної відображається остаточний розрахунок з урахування всіх послідуючих зареєстрованих до неї розрахунків коригування по таким параметрам:

                                «Реєстраційний номер»;

                                «Ознака документа (ПН-0, РК-1)»;

                                «Номер документа»; «Дата складання документа»;

                                «Причина коригування (РК)»;

                                «Номер рядка ПН (номер рядка ПН, що коригується)»;

                                «Номер рядка в xml файлі»; «Обсяги постачання без ПДВ»;

                                «Кількість (ПН, гр.6)»;

                                «Ціна (ПН, гр.7)»;

                                «Зміна кількості (РК, гр.7)»;

                                «Ціна зазначена в гр. 8 РК»;

                                «Зміна ціни (РК гр.9)»;

                                «Кількість зазначена в гр.10 РК»;

                                «Код товару згідно з УКТ ЗЕД (ПН/РК)»;

                                «Код послуги згідно ДКПП (ПН/РК)»;

                                «Ознака імпортованого товару (ПН/РК)»;

                                «Код ставки (ПН/РК)»;

                                «Код одиниці виміру (ПН/РК)»;

                                «Назва одиниці виміру»;

                                «Зведена ПН/РК до зведеної ПН»;

                                «Причина з якої не підлягає ненаданню отримувачу»;

                                «Опис товару/послуги».

                                У разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом, платники податків мають можливість звернутися до ДФС України за номером телефону: 0-800-501-007.

                                Назад



                                14 Червня 2018 10:24
                                13 Червня 2018 10:38
                                11 Червня 2018 14:11
                                07 Червня 2018 15:39
                                06 Червня 2018 12:46
                                31 Травня 2018 09:36
                                14 Травня 2018 10:15
                                19 Квітня 2018 18:06
                                16 Квітня 2018 14:51
                                30 Березня 2018 14:41
                                12 Грудня 2017 11:10
                                21 Серпня 2017 15:57

                                Чи задоволені Ви роботою ЦНАП та умовами, створеними для відвідувачів?