Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія - http://kozadm.cg.gov.ua/old
back

Зручна система роботи та чіткий контроль: в ОДА впроваджують нову систему документообігу

12 квітня 2018

Забезпечити результативне, своєчасне та якісне виконання доручень і впровадження власних рішень в органах виконавчої влади неможливо без сучасних технологій системного автоматизованого контролю.

З метою вдосконалення документообігу керівник апарату обласної державної адміністрації Тетяна Гліб провела відповідне навчання для працівників ОДА та райдержадміністрацій.

Нагадаємо, відповідно до доручення Прем’єр–міністра України органи державної влади мають використовувати систему електронної взаємодії органів виконавчої влади версія (СЕВ ОВВ).

— Час від нас вимагає іншого підходу до роботи, зокрема з використанням оновленого інтерфейсу СЕД TDoc-1.0. Відтепер обмін здійснюватиметься не лише безпосередньо документами із застосуванням електронного цифрового підпису, а й електронними реєстраційно-контрольними картками у вигляді xml-файлів, що дає змогу здійснювати обмін документами у більш зручний та надійний спосіб, — зауважила Тетяна Гліб

Наприкінці минулого року до СЕВ ОВВ у режимі веб-доступу були підключені всі райдержадміністрації області.

Довідково:  Система електронної взаємодії органів виконавчої влади версія (СЕВ ОВВ) призначена для автоматизації процесів створення, відправлення, передавання, одержання, оброблення, використання, зберігання, знищення електронних документів та копій паперових документів в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису, які не містять інформацію з обмеженим доступом та контролю за виконанням актів, протокольних рішень Кабінету Міністрів України та інших документів.

 

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації